۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۲۵۰۸۰
همزمان با بعثت پیامبر صورت گرفت؛

حضور ۱۲۰ طلبه جامعه المصطفی در امامزاده عباس ساری 

۱۲۰ طلبه جامعه المصطفی(ص) العالمیه مشهد مقدس امروز همزمان با مبعث پیامبر خاتم به زیارت امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری مشرف شدند.
طلاب جامعه المصطفی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با بعثت نبی مکرم اسلام یک گروه متشکل از 120 طلبه جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس به آستان بوسی امامزاده عباس (ع) مرکز مازندران مشرف شدند.

 

حجت‌الاسلام نجاتی‌فرد، معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی مشهد در حاشیه این مراسم گفت: جامعه المصطفی العالمیه یک مرکز جهانی و شجره طیبه‌ای است که هر بزری در آن کاشته شود، در پنج قاره جهان می‌روید و بسیاری از مسلمانان جهان از این دانشگاه بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز جامعة المصطفی العالمیه در شهر مقدس قم وجود دارد، اظهار داشت: بیش از 70 ملیت در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام نجاتی فرد با بیان این که حدود 50 ملیت در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، افزود: حدود 120 نفر با 20 ملیت در سفر زیارتی به امام‌زاده عباس (ع) ساری حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه طلاب جامعة المصطفی العالمیه به همراه خانواده‌های خود به این سفر زیارتی مشرف شدند، گفت: این سفر با هدف ارتقای سطح فکری، فرهنگی و ایران‌شناسی طلاب خارجی این دانشگاه برگزار شد.

 

معاون فرهنگی تربیتی مرکز جامعه المصطفی به جایگاه امام‌زادگان نزد مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اینکه مردم با نیت قلبی برای این امامزادگان خدمت می کنند ارزشمند است./202/950/ب1

ارسال نظرات